Bedriftskunde? Logg inn eller søk om å bli bedriftskunde her.

MONTASJESERVICE FAQ

 

Her har vi samlet ofte stilte spørsmål rundt Montasjeservice.

HVILKE GARANTIER HAR JEG?

BAUHAUS garanterer 2 års reklamasjonsrett på det utførte arbeidet, når vi vet at monteringen er utført håndverksmessig korrekt. Hvis det mot formodning skulle oppstå problemer med monteringen, skal du kontakte din håndverkskoordinator. Kontaktopplysninger finner du på tilbudet ditt eller din faktura.

Ved feil på produkter, gjelder Kjøpsloven for deg som forbruker. Det vil si at du har 2 års reklamasjonsrett, og kan ikke komme dårligere ut en Kjøpsloven foreskriver. Enkelte leverandøren tilbyr en lengre garanti, i disse tilfellene er det leverandørens garanti som gjelder. Husk at kvittering og faktura gjelder som garantibevis og skal fremvises ved alle former for reklamasjon.  Hvis produktet ikke fungerer som det skal, ta kontakt med kundeservice i det BAUHAUS varehus hvor du har handlet.

FALLER MONTASJESERVICE UNDER LAVPRISLØFTE?

Montasjeservice er ikke omfattet av vårt lavprisløfte. Dog gjelder lavprisløfte fortsatt på de produktene som brukes i monteringen.

Hvis du vil vite mer om lavprisløfte finner du dette under fanen ”HJELP OG SERVICE” hvor vårt lavprisløfte er beskrevet.

HVA GJØR JEG HVIS JEG ER MISFORNØYD MED MONTERINGEN?

Hvis du mot formodning skulle være misfornøyd med utført montering eller har andre synspunkter som vedrører vår montasjeservice, bes du ta kontakt med din håndverkskoordinator. Kontaktopplysninger finner du på tilbudet ditt eller på ordrebekreftelsen.

HVA GJØR JEG HVIS JEG VIL REKLAMERE PÅ ET PRODUKT?

Hvis produktet ikke fungerer som det skal, skal du ta kontakt med kundeservice i det BAUHAUS varehuset du handlet hos.

Produktgarantien gjelder ifølge kjøpsloven. Som forbruker kan du ikke komme dårligere ut enn kjøpsloven. Husk at kvittering eller faktura gjelder som garantibevis.

HVA ER ET OPPSTARTSGEBYR?

Oppstartsgebyr er en avgift som dekker transport som våre samarbeidspartnere bruker for å utføre det monteringsarbeidet du har bestilt.

Uansett hvor mange eller hvilken type montering du bestiller på en ordre, vil du kun betale for et oppstartsgebyr.

HVOR LANG AVSTAND FRA VAREHUSET UTFØRES MONTASJESERVICE?

Som utgangspunkt utfører vi Montasjeservice i en radius på ca. 50 km fra varehuset.

HVORFOR TRENGER BAUHAUS MITT FØDSELSNR./ORG NR. NÅR JEG BESTILLER MONTASJESERVICE?

BAUHAUS Montasjeservice er en fakturatjeneste. Det vil si at vi først sender en faktura til deg når montasjeoppgaven er utført og ferdigstilt. Derfor er vi nødt til å kreditvurdere alle våre kunder som kjøper Montasjeservice tjenester. BAUHAUS gir deg kreditt på betalingen, løpende måned + 30 dager.

HVA GJØR JEG NÅR JEG MANGLER FAKTURAEN MIN?

Hvis du skulle være uheldig å miste fakturaen din, kan du alltid kontakte din håndverkskoordinator. Kontaktopplysningene står på tilbudet ditt og på ordrebekreftelse. Hvis du ikke har tilbudet ditt eller ordrebekreftelsen, kan du kontakte oss her.

 
 

Meld inn retur & reklamasjon

Les mer her
https://www.bauhaus.no/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Bli med i BAUHAUS Premium

Kundeklubben som gir deg tilbud, service og inspirasjon

Avslutt
Legg til i favoritter

Legg til i favoritter

Ved å legge til produkter i favoritter, kan du enkelt få en oversikt over valgte produkter.

Logg inn eller Registrer