Varehuset i Vestby er åpent! På Liertoppen kan du handle med Click & Collect og Ring & Bestill, eller handle som vanlig online
Privat
Foretak
Varemerker
Privat
Foretak
Favoritter

BAUHAUS Kundeservice

2BAUHAUS KUNDESERVICE

NÅR DU TRENGER HJELP

Har du spørsmål rundt din bestilling på BAUHAUS? Eller vil du klage på en vare? BAUHAUS kundeservice hjelper deg med dine spørsmål om produkter, våre tjenester og service. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre, og om du ikke er fornøyd tar vi gjerne imot dine synspunkter.

REKLAMASJON

Dersom du vil reklamere et produkt gjør du dette enklest ved å sende en e-post med tydlige bilder på skaden samt ordrenummeret ditt til reklamasjon@bauhaus.no. Alle reklamasjoner kan også gjøres i våre varehus. Adresser til disse finner du på vår hjemmeside. Husk å ta med kvittering for kjøpet. 

TRANSPORTSKADE

Dessverre hender det av og til at varene blir skadet på vei til deg. For at vi skal kunne godkjenne en transportskade må du anmelde det så raskt som mulig, og senest 5 dager etter å ha mottatt ordren. Dersom du vil anmelde en transportskade, gjør du dette enklest ved å sende en e-post med tydlige bilder på skaden samt ordrenummeret ditt til reklamasjon@bauhaus.no.

 

BAUHAUS KUNDESERVICE

Telefon: 64 00 10 80

Email: kundeservice@bauhaus.no

 

ÅPNINGSTIDER BAUHAUS KUNDESERVICE

Mandag-Fredag           07:00 - 20:00 på telefon og 20:45 via chat

Lørdag                         09:00 - 17:45

Søndag                        Stengt

 

 

BAUHAUS MONTERINGSSERVICE

Email: montasjeservice@bauhaus.no

 

Kveldsåpen kundeservice

Åpen til 21:00 på hverdager
 

Meld inn retur & reklamasjon

Les mer her
https://www.bauhaus.no/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Bli med i BAUHAUS Premium

Kundeklubben som gir deg tilbud, service och inspirasjon

Loading…