Vi bruker cookies på BAUHAUS.no for å forbedre brukeropplevelsen av nettstedet vårt. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du at vi bruker informasjonskapsler. Les mer om Cookies i retningslinjene for Cookiepolicy.
BAUHAUS Kundeservice


2BAUHAUS KUNDESERVICE
NÅR DU TRENGER HJELP
Har du spørsmål rundt din bestilling på BAUHAUS? Eller vil du klage på en vare? BAUHAUS kundeservice hjelper deg med dine spørsmål om produkter, våre tjenester og service. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre, og om du ikke er fornøyd tar vi gjerne imot dine synspunkter.
REKLAMASJON
Dersom du vil reklamere et produkt gjør du dette enklest ved å sende en e-post med tydlige bilder på skaden samt ordrenummeret ditt til reklamasjon@bauhaus.no. Alle reklamasjoner kan også gjøres i våre varehus. Adresser til disse finner du på vår hjemmeside. Husk å ta med kvittering for kjøpet.
TRANSPORTSKADE
Dessverre hender det av og til at varene blir skadet på vei til deg. For at vi skal kunne godkjenne en transportskade må du anmelde det så raskt som mulig, og senest 5 dager etter å ha mottatt ordren. Dersom du vil anmelde en transportskade, gjør du dette enklest ved å sende en e-post med tydlige bilder på skaden samt ordrenummeret ditt til reklamasjon@bauhaus.no.
BAUHAUS KUNDESERVICE
Telefon: 64 00 10 80
Email: kundeservice@bauhaus.no
ÅPNINGSTIDER BAUHAUS KUNDESERVICE
Mandag-Fredag 07:00 - 21:00
Lørdag 09:00 - 18:00
Søndag Stengt
BAUHAUS MONTERINGSSERVICE
Email: montasjeservice@bauhaus.no