Bedriftskunde? Logg inn eller søk om å bli bedriftskunde her.

ANGRERETT

FORBRUKER
For privatpersoner følger BAUHAUS.no distanse- og hjemmesalgsloven og forbrukerkjøpsloven. I henhold til distanse- og hjemmesalgsloven har kunden alltid rett til å kansellere kjøpet innen 14 dager etter mottakelse av leveransen og uten å måtte oppgi noen spesiell grunn.
BAUHAUS har imidlertid 30 dager med åpent kjøp på lagervarer, akkurat som i alle varehusene våre.
Ved å påberope deg angreretten og åpent kjøp, er du som kunde ansvarlig for kostnadene for frakten, returfrakten og returrisikoen.

RETUR
VED BRUK AV ANGRERETTEN GJELDER FØLGENDE
Gi beskjed til BAUHAUS kundeservice innen 14 dager etter å ha mottatt ordren hvilket produkt (evt. hvilke produkter) som skal returneres, noe som er enklest å gjøre via e-post. Som kunde har du rett til å undersøke produktet før du bestemmer deg for retur. Undersøkelsen må utføres med forsiktighet og ikke være mer omfattende enn nødvendig, da produktet må returneres i uendret tilstand. Returner produktet i originalemballasje og i en tilsvarende ytre emballasje som det produktet ble levert i, for å minimere risikoen for skade ved retur. Produktet må returneres komplett hvis det ikke er inngått noen annen avtale mellom kunden og BAUHAUS.
Angreretten dekkes ikke av planter eller maling som er blandet til ønsket farge. Angreretten gjelder heller ikke toalettseter med knust innerplast, på grunn av hygiene- og helsemessige årsaker.
Returer som sendes med etterkrav/ postoppkrav vil ikke bli løst ut.
BAUHAUS kan kreve eventuelle merkostnader av kunden som følge av ufullstendig retur, eller kan la være å akseptere returen.
Kunden er alltid ansvarlig for skader som kan oppstå under returtransporten.
Ta alltid vare på følgeseddelen fram til returen er fullført.

VED ÅPENT KJØP I 30 DAGER GJELDER FØLGENDE
Gi beskjed til vår kundeservice innen 30 dager etter å ha mottatt ordren hvilke(t) produkt(er) som skal returneres, noe som enklest gjøres via e- post. Retur innen 30 dager er mulig hvis produktet er i ubrutt emballasje og ikke er et produkt fra BAUHAUS sitt bestillingssortiment, planter eller farge som er blandet til ønsket farge. Returner produktet i originalemballasje og i en tilsvarende ytre emballasje som det produktet ble levert i, for å minimere risikoen for skade ved retur. Produktet må returneres komplett hvis det ikke er inngått noen annen avtale mellom kunden og BAUHAUS.

Hvis du ikke er sikker på hvilke produkter som ikke dekkes av angreretten og åpent kjøp, kan du kontakte vår kundeservice.
BAUHAUS kan kreve eventuelle merkostnader som følge av ufullstendig retur, eller kan la være å akseptere returen.
Kunden er alltid ansvarlig for skader som kan oppstå under returtransporten.
Ta alltid vare på følgeseddelen fram til returen er fullført.

RETUR I VAREHUS
Kunden mottar en kvittering ved kjøp på BAUHAUS.no og med denne kvitteringen kan en retur foretas i alle varehusene våre.
Angrerett og åpent kjøp gjelder bare for privatpersoner.

FORETAK
I tilfeller der en næringsdrivende handler hos BAUHAUS.no, gjelder kjøpsloven. For større kjøp med andre vilkår og betalingsmåter, kontakt BAUHAUS Bedrifts Service.

TVIST
Tvister skal avgjøres av norsk domstol i henhold til norsk lov.
 
 

Meld inn retur & reklamasjon

Les mer her
https://www.bauhaus.no/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Bli med i BAUHAUS Premium

Kundeklubben som gir deg tilbud, service og inspirasjon

Avslutt
Legg til i favoritter

Legg til i favoritter

Ved å legge til produkter i favoritter, kan du enkelt få en oversikt over valgte produkter.

Logg inn eller Registrer