Finner du ikke det du leter etter? Klikk her

OFTE STILTE SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan bestiller jeg?

Finn den eller de varene du ønsker og legg dem i handlevogn, deretter fortsetter du til kassen.

Oppgi dine personopplysninger.

Velg forsendelses-/betalingsmåte

Aksepterer våre forretningsvilkår

Kontroller at all informasjon er riktig på oversiktssiden og godkjenn kjøpet

Det gjøres oppmerksom på at det ikke leveres til Svalbard og Jan Mayen.

Det mangler noe i min ordre ved ankomst? Vi kontrollerer alle ordrer som forlater bauhaus.no, men hvis det likevel skulle oppstå en feil, må du kontakte kundeservice enklest ved å sende en e-post med ordrenummeret ditt til kundeservice@bauhaus.no.
Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse? Hvis du har lagt inn en bestilling og ikke har mottatt en ordrebekreftelse på e-post, ber vi om at du sjekker om den er stoppet av søppelpostfilteret før du kontakter kundeservice. Her finner du ofte manglende ordrebekreftelser.
Jeg er en ny kunde i nettbutikken, hva gjør jeg? Velkommen til bauhaus.no. Vi er glade for å ha deg som kunde. Du finner vareutvalget vårt i menyen øverst i butikken, eller du kan skrive inn varene du leter etter i søkefeltet. Du kan alltid se varene du har valgt i "handlevogn" øverst til høyre i nettbutikken. Når du er ferdig med å handle, klikker du på "Gå til handlevogn" for å fullføre kjøpet ved å følge instruksjonene. 
Kan jeg bytte / returnere varer kjøpt i nettbutikken til et BAUHAUS-varehus? Ja, du kan alltid bytte en nettordre i et av våre varehus. Bare ta med kvitteringen sammen med varen, som må være i samme stand og mengde som du kjøpte.
Angrerett/returrett?

For nettkjøp kan du alltid bytte eller returnere en vare innen 14 dager etter kjøpsdatoen Dette krever at du tar med/medsender ubrukt vare, i hovedsak i samme stand og mengde som du kjøpte, sammen med kvitteringen. Hvis du har sendt inn en reklamasjon eller fordi du bruker angreretten, vil du alltid få en e-post når vi har mottatt produktet. I mailen får du informasjon om den videre prosessen i forbindelse med din retur/reklamasjon.
Dessuten tilbyr BAUHAUS returrett i inntil 60 dager etter kjøpsdatoen.

Leveringstid? Leveringstiden kan variere avhengig av hva du har kjøpt. Lagervarer leveres normalt innenfor 2-5 hverdage avhengig av hvor du bor. Se leveringstiden på den enkelte varen. Det gjøres oppmerksom på at det ikke leveres til Svalbard og Jan Mayen.
Hva skal jeg betale i frakt? På BAUHAUS.no varierer fraktkostnadene avhengig av hvilket postnummer du taster inn, samt størrelsen på pakken din. Fraktkostnaden vises i handlekurven når du har valgt ønsket produkt og spesifisert postadressen din.  
Har BAUHAUS prisgaranti?

Vårt lavprisløfte er at vi alltid forsøker å være best på pris i det norske markedet. Vi gjør alt vi kan for at du som kunde skal være trygg på at vi alltid har lavest priser. Vår prispatrulje undersøker våre konkurrenters priser ukentlig. Vi setter alltid ned prisene dersom vi oppdager at våre priser ikke er lave nok. Vi vil også sette ned prisene dersom du som kunde hjelper oss å avdekke for høye priser.

Med vårt enorme utvalg har vi produkter som ikke selges av andre i Norge, men mange varer finner du også i andre butikker. Dersom du finner et identisk produkt i en butikk i Norge til en lavere pris innen 14 dager etter innkjøpsdato, tilbyr vi deg som kjøper varen til samme pris (Prismatch). Dersom du allerede har kjøpt varen, vil vi gi deg mellomlegget + 12% påslag av mellomlegget, som kompensasjon.

Den lavere prisen må du dokumentere i form av kontrollerbare opplysninger som f. eks. en annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende. Løftet gjelder også for kampanjeprodukter og tilbudsvarer som konkurrenter tilbyr, ikke bare ordinære priser. For at lavprisløfte skal gjelde for tilbudsvarer må tilbudet være tilgjengelig for alle. At tilbud hos konkurrent må være tilgjengelig for alle, betyr at lavprisløfte ikke gjelder for personlige tilbud gitt den enkelte forbruker, salg i begrenset omfang og tid, kø- og åpningstilbud, postordresalg eller bestillingsvarer.

Lavprisløfte gjelder ikke i forhold til salg via internett eller overfor internett-baserte forretninger, og ikke i forhold til varer innkjøpt hos BAUHAUS som deretter blir tilbudt for videresalg.

Kan jeg kjøpe et gavekort?
Gavekortet vil snart bli tilgjengelig for kjøp online!
Kan jeg hente en nettbestilling på deres lager eller i mitt nærmeste varehus? Du kan dessverre ikke hente din nettordre direkte på vårt lager eller i noen av våre varehus.
Kan jeg kansellere en ordre? Hvis du må kansellere din ordre, må du så snart som mulig ringe kundeservice på telefon 64 00 10 80. Hvis ordren ennå ikke er plukket eller pakket, vil kundeservice bistå med annullering. Hvis ordren ennå ikke er plukket eller pakket, vil kundeservice bistå med endring/annullering.
Kan jeg angre på en ordre?  Når du handler på www.bauhaus.no er du beskyttet av forbrukerkjøpsloven, og du har i tillegg utvidet returrett på kjøpet. Du kan returnere en vare opptil 60 dager etter kjøpet, hvis varen er i originalemballasjen og i samme mengde og stand som ved kjøpet. Ta kontakt med kundeservice for å få hjelp. 
Feil Vi kontrollerer alle ordrer som sendes fra bauhaus.no, men skulle det allikevel oppstå en feil, bes du ta kontakt med kundeservice på telefon;  64 00 10 80

21896+ fornøyde kunder!

29930 Recensioner
Les kundeanmeldelser!

Loading…