Oppdater adresse?
Du har oppdatert adressene dine i Vipps siden ditt siste besøk. Skal vi oppdatere adressene vi har lagret om deg?
HER HAR VI SAMLET DE MEST VANLIGE SPØRSMÅLENE OM BESTILLINGER, RETURER OG REKLAMASJONER
Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt nedenfor, kan du kontakte vår kundeservice og vi vil hjelpe deg videre.
HVOR LANG TID HAR JEG PÅ MEG FOR Å RETUNERE EN VARE?
Du har alltid 14 dagers angrerett når du handler hos BAUHAUS.no
På lager tilbyr vi også 30 dager åpent kjøp, dette gjelder i alle varehusene våre og på BAUHAUS.no
På lager tilbyr vi også 30 dager åpent kjøp, dette gjelder i alle varehusene våre og på BAUHAUS.no
HVA GJØR JEG OM JEG VIL RETUNERE EN VARE?
Hvis du vil returnere bestillingen eller deler av bestillingen din, følg vår guide Rapporter retur & reklamasjon, så kontakter vi deg med informasjon om hvordan du returnerer.
Det er også mulig å returnere i et av våre varehus, husk å ta med kvitteringen du mottok via e-post når du bestilte.
HVA KOSTER DET Å RETUNERE EN VARE?
Kostnaden for retur avhenger av varene du ønsker å returnere. Vanligvis koster returforsendelsen like mye som den opprinnelige frakten.
HVORDAN GJØR JEG DET OM JEG BEHØVER Å REKLAMERE PÅ EN VARE?
Har du kjøpt en vare på BAUHAUS.no og behøver å reklamere så følger du steg for steg-guiden der du får beskrive feilen på varen og legge ved bilder så vi kan hjelpe deg videre med din reklamasjon.
HVA GJØR JEG HVIS JEG HAR FÅTT EN TRANSSPORTSKADE PÅ EN VARE JEG HAR FÅTT?
Hvis du oppdager varen du har fått har en skade ved seg, er det viktig at du dokumenterer så mye du kan gjennom bilder - skade på emballasje, et fullstendig bilde av skaden og et detaljert bilde av skaden. Det er også viktig at du ber sjåføren merke skaden på kvitteringen. Da er det viktig at du sender inn et varsel innen 5 dager etter mottak av leveransen. Skjulte transportskader må også rapporteres innen denne fristen. Du rapporterer skaden enkelt via vår trinnvise guide, så hjelper vi deg videre.
HVOR LANG GARANTI HAR JEG?
I hht. Forbrukerkjøpsloven gis du som forbruker 24 måneders reklamasjonsrett på alle produkter (for varer med begrenset levetid, er reklamasjonsretten din begrenset til den holdbarhetsdato som er normal for gjeldende vare). Skulle varen gå i stykker i reklamasjonsperioden betyr dette at du enten kan få varen reparert, byttet i ny, pengene tilbake eller avslag i prisen. Dette avhenger av om reklamasjonen er berettiget. Ref. Forbrukerkjøpsloven §27.
Skade på produktet som skyldes brukerfeil, håndteringsfeil, modifikasjoner eller grovt misbruk fra brukerens side, dekkes ikke av reklamasjonsretten. Gjelder også endring av tilført strømstyrke til en relevant del.
Vi tilbyr også en 5-års garanti mot produksjon og originale feil i elektroverktøy og maskiner. Les mer om BAUHAUS egne garantier her.
Skade på produktet som skyldes brukerfeil, håndteringsfeil, modifikasjoner eller grovt misbruk fra brukerens side, dekkes ikke av reklamasjonsretten. Gjelder også endring av tilført strømstyrke til en relevant del.
Vi tilbyr også en 5-års garanti mot produksjon og originale feil i elektroverktøy og maskiner. Les mer om BAUHAUS egne garantier her.
KAN JEG GJØRE ENDRINGER I MIN BESTILLING?
Vi kan dessverre ikke gjøre noen endringer i en betilling.
HVA GJØR JEG OM JEG VIL AVBRYTE BESTILLINGEN MIN
Hvis du vil stoppe bestillingen din, kan du kontakte oss på kundeservice på 64-00-10-80. Vær imidlertid oppmerksom på at vi så vel som våre leverandører jobber med å håndtere og levere din bestilling så raskt som mulig, og at bestillingen din kan allerede være på vei til deg.