Viktig informasjon angående Covid-19
Privat
Foretak
Varemerker
Privat
Foretak
Favoritter

Vanlige spørsmål i forbindelse med Corona

 

Klarer dere å holde leveransetidene i nettbutikken?

Ja, vi har ingen forsinkelser på leveringer via nettbutikken pga. Corona.

Har du en bestilling med en spesifikk leveringstid, vil vi holde denne datoen.

Er det mulig å hente produkter i varehuset som kun selges via nettbutikken?

Nei, produkter som vi kun selger på bauhaus.no leveres kun til hjemmeadresse og med ordinære fraktkostnader.

Kan man leie tilhenger av dere?

Ja, ved kjøp eller dersom man er Premium kunde så kan man låne tilhenger gratis, inntil 3 timer.

Du kan booke tilhenger vi a denne lenken: https://www.bauhaus.no/service/utleie/tilhengerutlan

Jeg har kjøpt et produkt hos dere som jeg vil reklamere på, hvordan gjør jeg dette enklest?

Mail oss et bilde av produktet/feilen sammen med kvitteringen og en liten feilbeskrivelse. Sendes til kundeservice@bauhaus.no så hjelper vi deg.

Jeg har spørsmål om leveransen av en nettordre?

Her finner du mye informasjon som gjelder leveranser: https://www.bauhaus.no/levering

Jeg vil melde en transportskade eller reklamere på et produkt som er bestilt via nettbutikken

Det gjør du ved å følge beskrivelsen via denne lenken: https://www.bauhaus.no/rma-nor

Jeg har et lite spørsmål hva gjelder min nettbestilling

I denne lenken finner du de vanligste spørsmålene som gjelder ordre, retur og reklamasjon på vår e-handel: https://www.bauhaus.no/vanlige-sporsmal

 

Kveldsåpen kundeservice

Åpen til 21:00 på hverdager
 

Meld inn retur & reklamasjon

Les mer her
https://www.bauhaus.no/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Bli med i BAUHAUS Premium

Kundeklubben som gir deg tilbud, service och inspirasjon

Loading…