Privat
Foretak
Varemerker
Privat
Foretak
Favoritter

Vanlige spørsmål i forbindelse med Corona

 

Klarer dere å holde leveransetidene i nettbutikken?

Ja, vi har ingen forsinkelser på leveringer via nettbutikken pga. Corona.

Har du en bestilling med en spesifikk leveringstid, vil vi holde denne datoen.

Er det mulig å hente produkter i varehuset som kun selges via nettbutikken?

Nei, produkter som vi kun selger på BAUHAUS.no leveres kun til hjemmeadresse og med ordinære fraktkostnader.

Kan man leie tilhenger av dere?

Ja, ved kjøp eller dersom man er Premium kunde så kan man låne tilhenger gratis, inntil 3 timer.

Du kan booke tilhenger vi a denne lenken: https://www.bauhaus.no/service/utleie/tilhengerutlan

Kan man leie maskin hos dere?

Det er dessverre ikke mulig per dags dato.

Kan jeg kjøpe propangass?

Ja det går fint, dette gjøres via "Ring & Bestill". Ring oss på kundeservice 64 00 10 80 så kobler vi deg videre til en selger som lager en ordre for deg som du kommer innom å henter.

Jeg har kjøpt en produkt i varehus som jeg vil returnere, er det mulig?

Det er dessverre i regel ikke mulig per dags dato. Kontakt oss gerne hvis det ikke er mulig å avvente returen til vi åpner varehuset.

Vi har forlengt våres åpent kjøp til 6 måneder for alle kunden og 12 måneder for Premium-kunden.

Jeg vil kjøpe blandet maling i varehus, hvordan går jeg frem?

Ring, chat eller send oss en e-post med navn, telefon og e-postadresse samt hvilket varehus du önsker å hente malingen i så ringer vi deg opp kjappest mulig for å lage ordre. Vi har et tidsmål å ringe deg opp innen 30 minutter.

Kan jeg få hjelp med å kappe benkeplate?

Ja det er mulig. Kontakt oss per telefon, mail eller chat så hjelper vi deg videre.

Jeg er bedriftskunde og ønsker å handle, er det mulig?

Ja vi har åpent for Proffkunder i våres Drive-In, kom innom så hjelper vi deg med alt du treger på plass!

Jeg har kjøpt et produkt i varehus hos dere som jeg vil reklamere på, hvordan gjør jeg dette enklest?

Mail oss et bilde av produktet/feilen sammen med kvitteringen og en liten feilbeskrivelse. Sendes til reklamasjon.liertoppen@bauhaus.no eller reklamasjon.liertoppen@bauhaus.no så hjelper vi deg.

Jeg har spørsmål om leveransen av en nettordre?

Her finner du mye informasjon som gjelder leveranser: https://www.bauhaus.no/levering

Jeg vil melde en transportskade eller reklamere på et produkt som er bestilt via nettbutikken

Det gjør du ved å følge beskrivelsen via denne lenken: https://www.bauhaus.no/retur-og-klager

Jeg har et lite spørsmål hva gjelder min nettbestilling

I denne lenken finner du de vanligste spørsmålene som gjelder ordre, retur og reklamasjon på vår e-handel: https://www.bauhaus.no/vanlige-sporsmal

 

Kveldsåpen kundeservice

Åpen til 21:00 på hverdager
 

Meld inn retur & reklamasjon

Les mer her
https://www.bauhaus.no/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Bli med i BAUHAUS Premium

Kundeklubben som gir deg tilbud, service och inspirasjon

Loading…