Finner du ikke det du leter etter? Klikk her

Vanlige spørsmål i forbindelse med Corona

Klarer dere å holde leveransetidene i nettbutikken?

Ja, vi har ingen forsinkelser på leveringer via nettbutikken pga. Corona.

Har du en bestilling med en spesifikk leveringstid, vil vi holde denne datoen.

 

Er det mulig å hente produkter i varehuset som kun selges via nettbutikken?

Nei, produkter som vi kun selger på bauhaus.no leveres kun til hjemmeadresse og med ordinære fraktkostnader.

 

Når får dere inn flere munnbind?

Vi kan dessverre ikke gi noen eksakt dato. Den beste måten er å følge med i nettbutikken og holde deg oppdatert der. Noe mer eksakt klarer vi ikke å si nå, da det som kjent er vanskelig å få tak dette for tiden.

 

Fungerer deres munnbind i mot Covid-19?

Vi kan ikke garantere at noen munnbind fungerer mot Covid-19.

Informasjon fra våre leverandører er at det ikke finnes tilstrekkelig med studier som kan påvise at de har en effekt mot coronaviruset.

 

Kan man leie tilhenger av dere?

Ja, ved kjøp eller dersom man er Premium kunde så kan man låne tilhenger gratis, inntil 3 timer.

Du kan booke tilhenger vi a denne lenken:

 

Jeg har kjøpt et produkt hos dere som jeg vil reklamere på, hvordan gjør jeg dette enklest?

Mail oss et bilde av produktet/feilen sammen med kvitteringen og en liten feilbeskrivelse. Sendes til kundeservice@bauhaus.no så hjelper vi deg.

 

Jeg har spørsmål om leveransen av en nettordre?

Her finner du mye informasjon som gjelder leveranser: https://www.bauhaus.no/levering

 

Jeg vil melde en transportskade eller reklamere på et produkt som er bestilt via nettbutikken

Det gjør du ved å følge beskrivelsen via denne lenken: https://www.bauhaus.no/rma-nor

 

Jeg har et lite spørsmål hva gjelder min nettbestilling

I denne lenken finner du de vanligste spørsmålene som gjelder ordre, retur og reklamasjon på vår e-handel: https://www.bauhaus.no/vanlige-sporsmal

23382+ fornøyde kunder!

31687 Recensioner
Les kundeanmeldelser!

Loading…